Indie Darling Bundle Vol. 4
Fyra grymma indietitlar från Digerati man inte får missa! Paketet innehåller Black Paradox, Verlet Swing, Unexplored och Glass Masquerade. Black Paradox: Släpp lös en arsenal av vapen, bonusar, drönare och andra uppgraderingar för att göra slut på galaxens farligaste brottsorganisation i en snabb rougelite-skjutare. Verlet Swing: Flyg fram genom 100 alltmer surrealistiska och utmanande landskap med en änterhake och ta dig förbi karpar, pizzabitar och andra märkliga hinder. Unexplored: Ge dig ner i Dungeon of Doom, stjäl Amulet of Yendor och ta dig ut med livet i behåll. Det här är ett action-rpg som de flesta kan spela, men ändå hitta utmaningar i. Det är rogueliten som känns som en roguelike. Glass Masquerade: Ett konstnärligt pusselspel inspirerat av 1900-talets art déco och glaskonst. Det är inga problem att slappna av och bara njuta av spelet som är helt utan tidsbegränsningar och stress.