Merge 10th Anniversary Bundle
Sparklite är ett action-äventyr som utspelar sig i det nyckfulla och ständigt föränderliga landet Geodia. Slåss mot fiender från ett ovanifrånperspektiv och med hjälp av ett stort lager av olika tillbehör, vapen och redskap. Utforska farliga utrymmen av den förfarandemässigt genererade världen, demontera titan från gruvindustrin och utnyttja Sparklites kraft! Stranded Sails – Explorers of the Cursed Islands är ett utforsknings- och farmarspelsäventyr i en öppen värld full av uppdrag och upptäckt! Du är skeppsbruten på en mystisk ögrupp. Det är upp till dig att lösa mysterierna djupt i arkipelagens hjärta för att slutligen lyckas ta dig därifrån! Farma, tillverka och skaffa mat för att klara dig när du tar befälet över en grupp överlevare. Målet är att bygga ett nytt fartyg som tar dig därifrån. Därför måste du färdas till ett flertal öar för att hitta användbara skatter och föremål! Den ultimata posttjänsten är här – självlevererande kartonglådor! Unbox – Newbie’s Adventure är ett unikt fysikbaserat plattformsspel. Upplev ett enspelaräventyr eller hugg tag i upp till fyra kompisar för lokala tävlingar, fajter och utmaningar i flerspelarläge! Vaporum är ett rutnätsbaserat dungeon crawler-rollspel som utspelar sig i en originell steampunk-miljö med inspiration av gamla hederliga klassiker i genren. Strandsatt i mitten av ett hav framför ett gigantiskt torn. Hjälten måste ta reda på vad det här är för plats, vad som hänt där och viktigast av allt, vem han är.