Punch Club 2: Fast Forward
Välkommen till Punch Club i framtiden! Du har spenderat hela ditt liv i din kontrollerande mammas garage. Din pappa försvann innan du ens var född. Men du hade iallafall massor av tid att träna och drömma om hur fantastisk världen utanför är. Det suger att upptäcka att folk lever i smutsen, korruptionen härskar och alla vill slå ner dig... Men kanske finns det hopp om du kan hitta din far och bli den ‘mörka näven’ alla viskar om. Kanske kan du på något sätt rädda mänskligheten och avslöja Goodness Corporations hemligaste hemligheter... Eller inte. Du väljer ditt eget äventyr, så du kan stanna i garaget om du vill. Välj ditt eget äventyr Det har gått 20 långa år sen en cool snubbe utan namn steg upp ur rännstenen och besegrade alla skurkarna, hittade sin far och levde lycklig i alla sina dagar eller något sånt. Välkommen till den korrupta framtiden, snäckskal har ersatt dasspappret och allt är cyberpunk nu. Vandra samma gamla gator, fast nu i neonljus, i ett nytt äventyr fyllt av humor, 80-talsnostalgi och slagsmål. Faktiskt ännu mer slagsmål än innan. Bli en kampsportsmästare Slå, sparka och fuska dig fram, om du vill. Det krävs tid, ansträngning, pengar och träning för att bli den bästa kämpen av alla! Höj dina värden och träna tekniker, planera matcher och skapa din egen otroligt häftiga kampsportsstil! Det låter väl bättre än att förlora och höra alla skratta åt dig. Inget slår blod, svett och tårar som på den gamla goda tiden, men det är ändå lite lockande med neuroträning och illegal mjukvara. Det finns dock kanske en risk att du blir avslöjad, eller att dina sista hjärnceller packar ihop och drar. Hantera... allt Livet på gatan kräver högt tempo och hård disciplin. Kontroll är ett sätt att överleva och Punch Club 2 är likadant! Det är bokstavligen ett simulatorspel! Hantera din tid och dina pengar med järnhand samtidigt som du kämpar dig till toppen av kampsportsligorna, löser brott, samverkar med polisen, maffian och alla andra du möter. Slutför uppdrag för att få tillgång till nya kampsportsstilar, tekniker, pengar, hjältepoäng och till och med Lion Queen på VHS! Punch Clubs första regel är att du måste berätta för alla om Punch Club. Sätt upp det på önskelistan nu eller slåss (av juridiska skäl får vi inte slåss på riktigt).