A Quiet Place: The Road Ahead
A Quiet Place: The Road Ahead är ett skräckäventyrsspel för en spelare inspirerat av den kritikerrosade filmsuccén som handlar om den unika kampen om överlevnad efter en invasion av livsfarliga varelser. I den här exklusiva spinoffen får du följa en ung kvinna som måste uthärda en förrädisk apokalyps samtidigt som hon brottas med uppslitande familjekonflikter och konfronterar sina egna inre rädslor. Gastkramande spänning – Upplev absolut skräck när du eftersträvar total tystnad för att undvika och smyga förbi blodtörstiga varelser som attackerar vid minsta ljud. Oskriven historia – Ge dig ut på ett dramatiskt äventyr inspirerat av filmserien A Quiet Place som en ung överlevare som försöker navigera i ett okänt och kusligt stillsamt post-apokalyptiskt landskap. Oerhörd uppfinningsrikedom – Upptäck din egen väg genom världen genom att observera din miljö och utnyttja de verktyg som finns i din omgivning.