Wilmot's Warehouse Win10
Wilmot's Warehouse är ett pusselspel om att ha bästa möjliga ordning på ett lager. Du spelar som Wilmot, en hårt arbetande lageranställd som flyttar, sorterar och staplar en massa olika produkter. Fler och fler lastbilar kommer med produkter som gradvis fyller lagret. Det är upp till dig hur du arrangerar dem. Du kan organisera efter färg, typ, Deweys decimalklassifikation eller något galet system som bara du förstår, allt funkar! Bara du kommer ihåg var du har lagt allt. För när serviceluckan öppnas måste du hitta det som folk vill ha snabbt för att få prestationsstjärnor som du kan använda till uppgraderingar.