Yakuza 3 Remastered for Windows 10
Upplev det tredje kapitlet i Kazuma Kiryu-sagan med återskapat innehåll i 1080p och 60 fps. Ett år efter Kanto-Kansais fullskaliga krig har Kazuma Kiryu och Haruka Sawamura lämnat Kamurochos oförlåtande gator för att sköta barnhemmet Morning Glory Orphanage på ön Okinawa. Trots hans ansträngningar följs Kiryu av problem från sitt mörka förflutna och Morning Glory Orphanage är inom kort intrasslat i en dödlig maktkamp som involverar både Tojo-klanen och den politiska världen. Det är starten på en dramatisk berättelse som utspelar sig i ”sömnlösa staden” Kamurocho i Tokyo och den tropiska ön Okinawa. Kan Kiryu rädda barnen på barnhemmet som hotas av den undre världen och statsmakten? Avsluta draken från Dojimas resa.