Tad the Lost Explorer
FÖLJ MED TAD I JAKTEN PÅ DEN SMARAGDGRÖNA TAVLAN! Den förlorade upptäcktsresanden Tad är återigen på ett helt nytt äventyr! En mystisk förbannelse tar dig genom städerna Veracruz, Chicago, Paris och Kairo på en episk resa för att hitta smaragdtabletten och rädda dina vänner. Ha en fantastisk tid med Tad och hans följeslagare i detta 3D-actionvideospel, där du kommer att möta invecklade pussel, överleva galna motgångar och hjälpa dina vänner. GÅ IN I TADS VÄRLD! Gör dig redo att besöka en mängd häftiga platser, där du hoppar från enorma plattformar, klättrar uppför byggnader, rekonstruerar en del av det förflutna, simmar omgiven av piranhas och... Du kanske till och med stöter på en motståndare som är redo att genomdriva dina planer! SÖK EFTER FÖRLORADE RELIKER OCH SAMLA PENSLAR! Spåra upp platser fulla av äventyr och pussel för att upptäcka otroliga skatter och samla alla penslar i varje nivå. HA KUL MED DE ROLIGA TAD-KOMIKERNA! Följ Tad Stones, Sara Lavrof, Jeffs och Belzonis äventyr genom de roliga serierna som du hittar genom spelet.