Yuletide Legends: Who Framed Santa Claus (Xbox Version)
Ingen tid på året är lika stressig som vintern för juldetektiven och i år är det värre än vanligt. Brigitte Woolf är på vippen att sjunka ner i sin mysiga fåtölj med en varm kopp choklad, men ett besök från jultomtens fru förändrar allt. Inte nog med att hennes man anklagats för stöld – jultomten har själv blivit bestulen på sin röst. En sån styggelse! Julen är i fara och du har inget annat val än att i rollen som Brigitte lägga boken, filten och chokladen åt sidan och plocka upp ditt förstoringsglas. Möt sagoboksfigurer som snödrottningen, Jack Frost och Krampus och visa att du är en sann mästerdetektiv.