Halo Wars: Definitive Edition
Stöder Xbox Play Anywhere: Spela spelet på både Xbox One och Windows 10 PC utan extra kostnad. Halo Wars: Definitive Edition är en förbättrad version av realtidsstrategi-klassikern Halo Wars, uppdaterad för att kunna köras på Xbox One och Windows 10. Halo Wars: Definitive Edition utspelar sig under det ikoniska kriget mellan Covenant och UNSC, som känns igen från FPS-serien Halo, och ger ett unikt perspektiv på kriget och släpper fram nya hjältar på slagfältet. Kontrollera stora Halo-arméer och vägled dem i actionfylld krigföring. Halo Wars: Definitive Edition har bättre grafik, nya achievements och allt DLC från föregångaren. Återupplev den episka kampanjen eller tävla i multiplayerstrider online, med arméer av kraftfulla Halo-styrkor under ditt befäl. Nätverksspel i den är produkten är Windows 10-exklusivt. Gemensamma matcher med Steam-versionen av samma spel stöds inte.