Bai Qu: Hundreds of Melodies
Under ett besök hos sin sjuka far stöter universitetsstudenten Wei Qiuwu på en flicka som spelar concertina. Trots deras olikheter blir Wei Qiuwu och musikern Li Jiayun goda vänner. De blir snart oumbärliga i varandras liv. Men så en dag uppdagar Wei Qiuwu den grymma sanningen bakom den sagolika fasaden … Innehåll * 8–12 timmars handling * Flera olika vägval och möjliga slut * Inga absoluta “rätta/felaktiga val” – de olika sluten har alla olika innebörder * Finstämda och realistiska bakgrunder med inspelade, verkliga miljöljud. * Fler än 20 fantastiska bakgrundsljudspår inom en mängd musikgenrer. * En extraordinär berättelse om kärlek och omsorg i vardagsmiljö.