Flower Shop: Summer In Fairbrook
Den misslyckade studenten Steve skickas av sin pappa till son farbrors bondgård över sommaren så att han kan lära sig att ta ansvar. Spela som Steve under hans sommar i Fairbrook, där han jobbar på gården, får nya vänner och försöker hålla liv i gamla relationer. Du kan odla och sälja dina egna grödor, tillbringa tid med lokala tjejer eller planera dina helgaktiviteter i förväg. Spelet innehåller nio olika slut som anpassar sig efter de beslut du fattar i spelet. Kan Steve bli en duglig och ansvarsfull bonde? Kan han hitta kärleken? Eller kanske både och? INNEHÅLL: * Dejtningssimulator i en simulerad bondgårdsmiljö. * Odla egan grödor och sälj dem på marknaden. * Planera hur du ska tillbringa din tid med hjälp av en veckokalender. * Använd relationssystemet – varje spelkaraktär har ett relationsvärde som påverkar spelupplevelsen. * Totalt nio olika slut!