Smoke and Sacrifice
Sachis hem är den lilla jordbiten med bördig mark som är den enda som är kvar i en värld som har förvandlats till en iskall ödemark. Hennes lantbruk frodas tack vare deras hängivenhet till det flammande Solträdet, som ersätter det förlorade ljuset från den slocknade solen. Efter att ha offrat sitt förstfödda barn till Solträdet upptäcker Sachi en mörkare hemlighet under auran av prästlig välvilja. Kommer hon att upptäcka sanningen som är dold i den hemliga underjorden, eller förgås i dess virvlande, dödliga rök? Smoke and Sacrifice är ett berättelsesdrivet RPG i open-world-stil, där du måste utnyttja det levande ekosystemet för att överleva. Bygg, slåss, överlev och utforska i den enorma, öppna världen i det här vackert handmålade, gotiska äventyret där varje karaktär har sin historia att berätta. Oddsen är emot henne, främmande varelser utmanar varje steg hon tar och den ständigt överväldigande röken hotar att stjäla hennes liv och minne ... Kommer Sachi någonsin att upptäcka sanningen om vad som hände med hennes son?