Thunder Kid II: Null Mission
Gör dig redo för en andra dos av lågpolygon och högexplosiv run'n' gun-action! Robotimperiet är tillbaka och den här gången kidnappar de alla människor! Iklä dig rollen som Thunder Kid ännu en gång, rädda gisslan och hitta fiendens nya mystiska ledare innan det är försent! Förgör robotantagonister och jättelika fiender i en unik blandning av retrostilar som är lika kul att spela oavsett vilken typ av spelare du är. Precis som föregångaren är Thunder Kid II: Null Mission ett run ‘n’ gun-actionspel i 3D med lågpolygon design där du kontrollerar spelets huvudfigur. Samtidigt som spelet har behållit sitt adelsmärke, skiftar perspektiven mellan genreklassisk stil och tillagda bullet hell-element. Du måste springa, hoppa och skjuta dig igenom färgsprakande och varierade 3D-miljöer – från grottsystem till träskmarker och stadsmiljöer – till tonerna av ett peppigt chiptune-ljudspår.