Meow Motors
Möt de nya arcade Go-Kart raserna, där huvudpersonerna är katter. Du kommer att spela som en av tio unika katter, som du säkert kommer ihåg med dina unika karaktärer och moral. Du måste övervinna svårigheterna med racerbanor, kringgå gruvor och bomber, stoppa konkurrenter med fantastiska verktyg och samla bonusar på väg till mål. I spelet hittar du: - Dynamisk gameplay med tre olika lägen: racing i en cirkel, drift och "strejk" - 20 olika racingbanor där kattungar kommer att tävla - 10 katter med unika förmågor som gör att du kan få en fördel i racing - 10 bonusar med unika effekter för att besegra dina konkurrenter - Ladda dina bonusar och få en kraftfullare effekt! - 10 snygga kartor och mer Välj din kattunge och starta din första galna tävling!