Rock of Ages 3: Make & Break
Rock of Ages 3: Make & Break är ett tävlingsinriktat tornförsvars- och arkadäventyrsspel som kombineras med ACE Team Monty Python-inspirerade humor till ett gigantiskt, kreativt spel för alla åldrar. Kasta dig in i den expansiva och hysteriskt roliga berättelsen för ett eklektiskt äventyr med bisarra och vanvördiga tolkningar av legendariska karaktärer, eller skapa och dela för första gången dina egna nivåer och tävla med vänner och främlingar online i en blandning av hektiskt tornförsvar och episkt stenbumlingsrullande arkadäventyr i realtid. Nyckelegenskaper - Make & Break Worlds: Designa och bygg dina egna nivåer i den lättanvända redigeraren och dela dina skapelser med spelare från hela världen för nästan gränslöst kreativt nöje! - Tävlingsinriktat tornförsvar: Bygg försvar och tävla för att förstöra dina motståndare i multiplayer online med upp till 4 spelare eller en mot en i en drabbning för 2 spelare med delad skärm. - Stenbumlingskrossande arkadäventyr: Krascha dig fram genom allt som är i din väg så snabbt du kan i sex olika och arkadliknande spellägen med över 20 stolliga stenbumlingar! - Absurt roligt: Kasta dig in i galenskapen med ACE Teams hysteriskt roliga berättelse – alla från Caesar och Moctezuma till Krampus och det Flygande Spaghettimonstret deltar i en expansiv kampanj genom historien och bortom den. - Spellägen i överflöd: Försvara din bas i nya Boulder Avalanche, vässa dina rullningsfärdigheter i det ömtåliga Humpty-Dumpty-läget, tävla mot klockan i Time Trials eller skapa ditt eget unika spellandskap med redigeraren för hundratals timmar av nöje!