S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chornobyl - Enhanced Edition
Vi går tillbaka till där allt började – S.T.A.L.K.E.R. Trilogy, några av de mest visionära och banbrytande FPS-överlevnadsspelen genom tiderna, är tillbaka. Spelen har nu skalats upp och förbättrats för att bli ett måste för ännu en generation. S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chornobyl, det första kapitlet i Legends of the Zone-trilogin, som startade allt. Välkommen till den gamla skyddszonen nära kärnkraftverket i Tjernobyl… den farligaste platsen på jorden. Spela som The Marked One, ta itu med kusliga mysterier, radioaktiva avvikelser och moraliska dilemman, medan dina beslut avgör ditt öde i den här spännande och mörka scifi-berättelsen. OMFAMNA ÖDEMARKEN Navigera genom isoleringen och spänningen i den östeuropeiska vildmarken, full av hundratals desperata lösdrivare, muterade varelser och lurande faror. UTFORSKA EN AVVIKANDE VÄRLD Utforska realistiska miljöer där Tjernobylkatastrofen lämnat sitt avtryck. Varje område bjuder på massor av spännande hemligheter och upptäckter, bara du är djärv nog. ÖVERLEV TILL VARJE PRIS. Förrädiska avvikelser, osynlig strålning, svält och hänsynslösa mutanter väntar på dig i zonen. Hantera dina resurser med omsorg och använd en arsenal med över 30 vapen. Dina val banar väg för en icke-linjär resa mot flera olika slut i din strävan att avslöja zonens mörkaste hemligheter. Vi önskar dig god jaktlycka!