Diorama Dungeoncrawl - Master of the Living Castle
Medeltidsfantasy möter retrostil i det här sidoskrollande äventyret genom lågpolygona miljöer! Diorama Dungeoncrawl har hämtat sin inspiration från 16-bitarsactionspel av den gamla skolan och presenteras i lågpolygona 3D-miljöer. Fajtas mot monster för att undvika fällor på din väg mot Det levande slottet. Utforska mörka skogar, mystiska hallar, torn och fängelsehålor för att ta dig fram till den mäktige svartkonstnären som styr över rikets mörka krafter. Diorama Dungeoncrawl är ett sidoskrollande hacka-och-huggäventyr som introducerar en ny, konstnärlig stil i en välkänd actiongenre. Strid mot horder av skelett, fladdermöss och troll! Undvik skickligt de djävulska fällorna och konfrontera skräckinjagande bossar. Spring, hoppa och svinga din mäktiga hammare, men se upp för fiendens projektiler som kommer vinande direkt mot dig från alla håll! Kan du överleva och återställa freden i ditt rike?