STRIKERS 1945
Detta enkelt att plocka upp svårt att bemästra skjutarmästerverk från Psikyo är en av deras mest populära titlar! STRIKERS 1945 är ett vertikalt scrollande skjutarspel som först dök upp på arkader 1995. Slagskepp och stridsvagnar förvandlas till futuristiska mechs! Njut av hjärtstoppande bossfighter runt varje hörn, kännetecknet för STRIKERS serien! De legendariska Psikyo Bullets är ute efter dig! Flyg ditt stridsflygplan till platser utanför din vildaste fantasi... STRIKERS är i rörelse! Stoppa den hemliga organisationen CANY från att ta över världen! Spelet kommer med alternativ du kan modifiera efter din smak. Välj din föredragna svårighetsgrad, max liv, max återförsök, tangentkontroller, och skärmorientering för att göra spelet rätt just för dig. Glöm inte bort de nya onlinerankningarna! Har du vad som krävs för att bli den bästa STRIKER i världen? Enheter: Sex stridsflygplan från Världskriget finns till förfogande, var och en med unika förmågor. ”P” föremål ökar kraften på din enhet och och lägger till undervapen på den. ”B” föremål ger dig bomber som gör områdesskada för att rensa bort fiender eller hjälpa till med nödflykter. Samla ditt skott för att frigöra en kraftfull formeringsattack! ARCADE läge: Sju svårighetsnivåer för att tillgodose alla nivåer av spelare—inklusive nybörjare! De som letar efter en utmaning borde testa på HARD eller VERY HARD lägena! Det kommer finnas lokala rankningar för varje enhet i varje svårighetsläge. Alternativ: Spela i vertikalt skärmläge för den nostalgiska arkadupplevelsen! Två ytterligare skärmfilter för ditt nöje. Liv kan sättas mellan 1 till 9, medan återförsök kan sättas mellan 0 till oändligt. Konfigurera fritt dina föredragna tangenter för skott, auto-skott, eller bomber. Vertikalt skärmläge är spelbart även i landskapsorientering. Du bestämmer din stil! SCORE ATTACK: Detta läge har en bestämd svårighet och antal liv. Endast för seriösa utmanare! Skicka in dina rekord för att tävla mot spelare runt om i världen! Onlinerankningar kan ses från alternativ menyn.