The Shadow Warrior Trilogy
Shadow Warrior Trilogy innehåller alla tre spel i den fartfyllda förstapersonsserien: - Shadow Warrior - Shadow Warrior 2 - Shadow Warrior 3: Definitive Edition Shadow Warrior är en djärv reimagining av den klassiska 3D Realms skytten från oberoende utvecklare Flying Wild Hog med den legendariska och snabba krigare Lo Wang. Shadow Warrior 2 är den fantastiska utvecklingen av Flying Wild Hogs offbeat första person shooter efter de ytterligare missadventuresna av tidigare företags shogun Lo Wang. Nu är den överlevande legosoldaten på kanten av en förvrängd värld den överlevande krigare igen en förödande kombination av vapen, blad, magi och vitt för att slå ner de demoniska legionerna som överväldigar världen. Slag tillsammans med allierade på nätet i fyra-spelare co-op eller gå det ensam i spektakulära processormässigt genererade landskap för att slutföra dristiga uppdrag och samla kraftfulla nya vapen, rustning och arcane reliker av legenden. Shadow Warrior 3: Definitive Edition tar den okonventionella serien av förstapersonsskjutare till nästa nivå med en sömlös blandning av snabba skjutstrider, knivskarpa närstrider och ett spektakulärt rörelsesystem i form av freerunning. Ge dig ut på ett osannolikt uppdrag för att spärra in en urgammal drake som Lo Wang råkat släppa ut från sitt eviga fängelse, och kriga dig fram genom ett splittrat landskap fullt av demoner med hjälp av en dynamisk arsenal av klingor och kulor.