Indie Darling Bundle vol. 2
Njut av tre indiefavoriter från Digerati! Paketet innehåller Bleed 2, Slayaway Camp: Butcher’s Cut och The Aquatic Adventure of the Last Human. Bleed 2: Bleed 2 är ett rasande kul och fartfyllt actionspel där vi ännu en gång får stifta bekantskap med den rosahåriga Wryn, världens främsta – och numera enda – hjälte och följa med på hennes kamp för att rädda planeten från invaderande skurkar. Slayaway Camp: Butcher’s Cut: Ett grymt pusselspel och en hyllning till 80-talsskräckfilmer fyllt med mörk humor där du styr Skullface, en galen mördare ute efter hämnd. The Aquatic Adventure of the Last Human Utforska ruinerna mänskligheten lämnade efter sig i detta förtrollande undervattensactionäventyr. Upptäck ett sprudlande djurliv, möt enorma bestar och låt din nyfikenhet leda genom en oundviklig resa mot total utrotning.