War Thunder - "Serpent Rising" Bundle
Detta paket innehåller: Al-Khalid-I Pack; J-7D Pack. Alla premiumfordon låter dig tjäna fler forskningspoäng och Silver Lions och levereras med alla tillgängliga modifieringar. Med ett Premium-konto (kan även köpas i spelet för Golden Eagles) kommer du att tjäna fler forskningspoäng och silverlejon i strider under ett visst antal dagar. Detta är kumulativt med bonusar från premiumfordon! Ersättning lämnas inte om du köper 2 olika paket som innehåller samma fordon eller om du redan har fordonet från detta paket!