Operation Wolf Returns: First Mission
Ensam eller i par, återupplev denna arkadklassiker genom non-stop action! Operation Wolf Returns: First Mission är en omtolkning av en av grundpelarna i Rail Shooter-genren som släpptes som arkadspel 1987. Det har det ursprungliga spelets DNA (ihållande action i en atmosfär som inspirerats av 80-talets actionfilmer) samtidigt som det har en ny design. För några månader sedan dök en ny kriminell organisation upp. Förutom vapen- och narkotikahandel har den utvecklat ett kraftfullt nytt vapen. Efter att ha upptäckt flera av organisationens baser, ledda av den mystiske General Viper, skickas två agenter dit för att ta reda på mer om detta vapen och befria gisslan som hålls fångna i de omgivande lägren. -Omtolkningen av kultactionspelet som släpptes som arkadspel 1987 -Ny konstnärlig riktning -Röster i en parodistil har lagts till -Ett spel som helt fokuserar på non-stop action -Kan spelas med en eller två spelare -Överlevnadsläge (bekämpa vågor av fiender) -En arsenal av olika vapen (Uzi, hagelgevär, granatkastare, etc.)