Kliv in i ringen med det här One-Two Combo Bundle! Paketet innehåller båda spelen i serien Punch Club: - Punch Club - Punch Club 2: Fast Forward Träna hårt, slåss mot krokodiler och avslöja sanningen bakom din fars mord i Punch Club. Med element av rollspel och tycoon-spel, kan du djupdyka i kunskapsträd och uppleva ett berättelsedrivet spel, allt insvept i underbar pixelgrafik som osar av 80-talsnostalgi. Men det är inte allt! Kliv in i den neonupplysta framtiden i Punch Club 2: Fast Forward, där du kastas in i ett roligt cyberpunkäventyr fyllt av 80-talsreferenser och mer boxning än någonsin. Välj din egen väg, bli en mästerboxare, och hantera allt från din tid och dina pengar till att lösa brott och arbeta för olika fraktioner. Det är ett simuleringsspel där reglerna i råttracet gäller, men med en elektrifierande vändning! Så, dra på dig handskarna, förbered dig på episka strider, och gör dig redo att uppslukas av Punch Clubs värld!