FANTASIAN Neo Dimension
Fadern till FINAL FANTASY, Hironobu Sakaguchi, och den berömda kompositören Nobuo Uematsu återvänder för att leverera en originell RPG-berättelse. Mechteria – en dödlig mekanisk infektion som berövar människor deras känslor och liv – håller långsamt på att sluka världen. Huvudpersonen Leo vaknar upp med bara ett minne kvar i ett främmande land fyllt av maskiner. Den mänskliga världen, hotad av mechteria ... en maskinvärld, fylld av mysterier ... och de osynliga dimensioner som ligger bortom dem. Med hjälp av den Warp Device som lämnades kvar måste Leo nu ge sig ut på en interdimensionell resa för att återfå sina förlorade minnen och rädda världen från mechteria-infektionen. ■Förbeställningsbonus Förbeställ nu för att få följande spelföremål: ・Juvel – ”Vibran Secret Stone” Vibran Secret Stone är en juvel som ökar mängden erfarenhet som ges i strid för karaktären som använder den. *Du kan få spelföremålet när du förbeställer spelet och det kommer inte att ingå för köp som görs på eller efter lanseringsdatumet. *Förbeställningen är öppen till den 4 december 2024. *En internetanslutning krävs för att ta emot spelföremålet. *Spelföremålet läggs till automatiskt i menyn ”Equipment” när du startar spelet. *Spelföremålet går även att skaffa genom att göra framsteg i spelet. *Spelföremålet kan komma att säljas eller distribueras vid ett senare datum.