Neko Rescue Tale
Kila genom årstiderna i ditt sökande efter din försvunna kattvän! En liten katts kompis har försvunnit och det är upp till dig att vägleda det livliga kattdjuret och rädda dem! Neko Rescue Tale är ett traditionellt, sidscrollande, action-plattformsspel i pixelkonst-stil där du vägleder en hjältemodig katt genom nivåer med säsongsbetonade teman fyllda med fiender, fällor, fallgropar och mer. Spring, hoppa och landa alltid på fötterna!