Nowhere Girl
Efter att ha blivit stupfull i sällskap med en trollkarl på motorcykel vaknar du, huvudpersonen i vår berättelse, upp med ett spöke i sängen! Hennes spöksvans är fastkedjad vid ditt ben och hon är lika skräckslagen som du! Du kan slita och dra, sparka och skrika tills det blir blå, men det finns bara ett sätt att befria din fånge – du måste bli förälskad i henne. Känslorna behöver inte vara ömsesidiga. Är det värt besväret att bli kär i någon som du vet kommer att lämna dig? Hade du någonsin ett val? Kan du åtminstone försöka ha lite kul så länge det varar? Eller är det helt enkelt bara för svårt att släppa taget?