Skatemasta Tcheco
Pulverisera och omintetgör konkurrensen med ett leende i det här retroinspirerade skateboard-plattformsspelet! Tcheco är tillbaka för ny hjältemodiga strapatser på sin sprillans nya skateboard. Överlev ännu större och galnare autoskrollningsetapper när du krossar och hoppar över allt som försöker stoppa Tchecho! Korsa färgsprakande plattformar i valfri ordning – allt från stränder och stadskvarter till en idrottsarena och till och med månen – och rulla hela vägen till seger.