Apsulov: End of Gods
Mänskligheten grävde djupt under ytan för att finna gudarnas nåd, Vad de istället fann var aldrig menat att släppas ut. Inte i Midgård eller någon annan av Yggdrasils riken. Du vaknar i en forskningsanläggning som skapats för att undersöka Yggdrasils världar. Överlev farorna som lurar på din väg genom en värld av teknologi och mytiska artefakter, där kaos härskar i människornas domäner. Det är i detta kaos du finner din mening och ditt öde.