Rune Factory 4 Special - Windows Edition
Välkommen till Selphia, ett område behärskat av den inhemska draken Ventuswill… och dig! När den unga hjälten eller hjältinnan föll från himlen och landade på ryggen till en vänlig drake, bjöds in att bo på det lokala slottet och bli den nya regenten började ett nytt liv med utveckling av staden, utforskande av grottorna i närheten och brukande av jorden. Starta ett spännande nytt liv och ge dig av på ett stort äventyr i denna omtyckta del i Rune Factory-serien. Innehåll: En värld av möjligheter Odla grödor, föd upp monster, fånga fisk, laga läckra maträtter och tillverka kraftfull utrustning. Lev ditt liv precis som du vill! Äventyret väntar Res utanför stadens portar för att utforska farliga underjordiska ruiner. Använd svärd, spjut, stavar och andra vapen och magi för att anpassa din egen stridstaktik för att besegra de mäktiga monster och livsfarliga fällor som väntar under jorden. Bjud in stadsbor, bli vän med monster och bli starkare tillsammans. Utöka din bekantskapskrets Bli vän (eller mer än vän) med en charmig och interaktiv skara karaktärer och liva upp byn med säsongsfestivaler och tävlingar. Lev lycklig i alla dina dagar Spela dig igenom en speciell historia tillsammans med din partner i Newlywed Mode och förälska dig i dina favorit igen! De 13 bonushistorierna i "En Saga Till" med fullt röstspår från de olika giftaskandidaterna (och Ventuswill) är inkluderade. Mer innehåll än någonsin Om du är en fan av Rune Factory 4 kan du utmana dig själv med en ny svårighetsgrad och sen slappna av för att se nya filmsekvenser, och en uppdaterad öppningssekvens.