El Gancho
Använd en laserkrok för att navigera över plattformar i utomjordisk miljö och rädda ditt folk ur fångenskapen! Pogovonimperiet har invaderat planeten Cocodu och tillfångatagit cocofolket! I sin jakt på en obegränsad energikälla har pogovonerna genomsökt planet efter i planet tills de upptäckte cocofolket och deras obegränsade lycka. Nu planerar de att utvinna lyckan ur dem och använda den som energikälla i sina dödsbringande vapen. El Gancho utspelar sig i samma universum som Task Force Kampas men den här gången finns ingen hjälp att få. Spela som en coco som hittar en experimentell laserkrok med vilken du kan svinga dig mellan kosmiska plattformsmiljöer i retropixelstil! Leta efter dina vänner och förstör imperiets supervapen på din väg! Ju snabbare du rör dig ju längre blir din lasersvans, som du kan använda för att oskadliggöra dina fiender! Varje ny runda genereras automatiskt och är unik, vilket ger dig obegränsat med anledningar att spela om och om igen och finslipa dina färdigheter.