Moonlighter: Complete Edition
Moonlighter är ett action-rpg med roguelite-element som följer vardagen hos Will, ett äventyrligt butiksbiträde som drömmer om att bli en hjälte. Wills äventyr börjar när en rad olika portar upptäcks på en arkeologisk utgrävningsplats. Folk inser snabbt att dessa uråldriga passager leder till olika världar och dimensioner som ger modiga äventyrare oräkneliga skatter. Den lilla byn Rynoka grundades i närheten av utgrävningsplatsen för att ge en fristad och plats till äventyrare där de kan sälja sina välförtjänta rikedomar. Moonlighter: Complete Edition består av: - Moonlighter – fullversionen av grundspelet och allt kostnadsfritt DLC. - Moonlighter: Between Dimensions – expansionen som utökar huvudberättelsen genom att fylla befintliga grottor med nya varelser, lägga till en helt ny interdimensionell grotta med minibossar, massor av nya vapen, rustningsdelar, butiksföremål och ringar.