Gleylancer: 1992 släpptes det ikoniska rymdskjutspelet Gleylancer. Vår hjälte är en pilot som kapar en prototyp av ett nytt rymdskepp för att söka efter sin försvunne far. Skjut dig igenom bataljoner av fientliga rymdskepp på din väg genom rymden. Utrusta många olika vapen och power-ups Välj mellan olika utformningar för att anpassa skeppet efter din smak och bli den mäktigaste stridsmaskinen i galaxen. Innehåll: * Förbättrade spellägen med lättillgängliga funktioner och moderna kontroller * Klassiskt shoot ‘em up-spelupplägg i yttre rymden * Episk rymdopera med animefilmsekvenser * Anpassa ditt skepps stridseffektivitet * Ikoniskt retroljud och konsolgrafik * Klassisk 16-bitars titel från 1990-talet! Gynoug: Under en period mellan medeltiden och tidigmodern tid växer sig demonernas krafter starkare genom att livnära sig på människans onda ambitioner. Nu planerar demonerna en attack, ledda av en varelse som kallas Förgöraren. Ängeln Wor kämpar för sitt släktes överlevnad och beger sig till Iccus för att förhindra att den onda andan sprids. Kontrollera Wor och skjut ner alla groteska fiendevarelser som du möter. Förgör demonbossen i slutet av varje spelzon för att avancera i spelet. Innehåll: * Förbättrade spellägen med lättillgängliga funktioner och moderna kontroller * Konst och ljudspår som är lika briljanta som groteska * Episka bossar i mitten och slutet av varje nivå * Multipla power-ups för att utöka din skottkapacitet * Klassisk titel från 1990-talet!