Sol Dorado Heist
Efter att ha vaknat med minnesförlust hittar Alex Thorn sig själv vilse och förvirrad i ett rum hon inte känner igen. En märklig tillbakablick avslöjar för henne att hon på något sätt har rånat casinon med en mystisk brottsling känd som The Silent Ace. Polisen är nu efter henne, och The Silent Ace är på väg att råna stadens största casino: Sol Dorado. Kan Alex upptäcka sanningen om sitt förflutna? Kommer hon att hitta brottslingen före polisen? Välj din egen väg och lös detta mysterium! Funktioner: - En spännande berättelse om ett casinorån, full av roliga dialoger, charmiga karaktärer och många val! - Och dessa val spelar roll! Tänk noga på vem du litar på, annars kan du hamna i stora problem. - Fantastisk och unik konststil! Med ett helt galleri att njuta av! - Fyra huvudsakliga slut beroende på vilket väg du väljer. Spela om spelet för att avslöja hela sanningen om Sol Dorado!