Beach Buggy Racing 2: Island Adventure
Testa dina kart racing-färdigheter mot ett brokigt gäng rivaler medan du utforskar en mystisk ö, full av urgamla tempel, slott fulla av drakar och postapokalyptiska glasstånd. Lås upp och uppgradera moon buggies, moster trycks och mycket mera. Samla ihop och bemästra över fyrtio unika krafthöjningar i en episkt tävling om den ultimata trofén. Beach Buggy Racing 2: Island Adventure är en äventyrspackad förödande kart racer där man tävlar med delad skärm och kan anpassa tävlingsreglerna. Spela valfri del av spelet ensam eller med vänner med delad skärm—från berättelsedrivet Adventure-läge till mästerskap i flera steg, adrenalinstinna tävlingar, krävande Drift Attacks och mycket mera. Redo att fördjupa dig ytterligare? Skapa dina egna personligt anpassade spellägen! Välj dina favoritkombinationer av effekthöjningar, tävlingsregler, varvantal och mycket mera och spara sedan dina regeluppsättningar och spela med upp till 8 lokala spelare. Sugen på en tävling med 10 varv med studsande däck och raketfart-effekthöjningar? Det går bra. Vad sägs om en Drift Attack med permanent polisjakt som du kan spela med 4 vänner? Inga problem. Kanske du först vill testa dina tävlingsfärdigheter utan några krafthöjningar alls. Det går också fint. Det är ditt spel och dina regler. Lätt att komma igång och spela, men svårt att bemästra - Beach Buggy Racing 2: Island Adventure är ett köräventyrsspel i högt tempo med explosivt nöje för alla färdighetsnivåer.