The Yakuza Remastered Collection
Fira Kazuma Kiryus saga med de vackert remastrade Yakuza 3, 4, och 5. Med polerat innehåll och uppdaterade platser i 1080p och 60 fps blir nattlivet i Kamurocho snyggare än någonsin.