The Eternal Cylinder
"Du föddes på en livsfarlig planet, full av surrealistiska miljöer och märkliga varelser. Det är en värld lika förunderlig som farlig, och den uråldriga jättecylindern är det största hotet av dem alla. Den krossar allt och alla som står i dess väg. Vart kommer den ifrån? Och hur kan den stoppas? Du är en trebhum. Du är varken det största, snabbaste eller starkaste djuret i ekosystemet, men du har den användbara förmågan att kunna anpassa dig till omgivningen. Trebhumer kan nämligen mutera sig och utveckla nya fysiska egenskaper och förmågor för att skydda sig mot rovdjur och ta sig runt i den farliga världen. Trots din ringa storlek kan du improvisera och tänka smart för att ta dig fram på så sätt. Så var beredd. Samla familjen, ge dig ut på ett äventyr och rädda världen från den eviga cylindern."