Produkten slutar säljas den 2026/2/20. OBS! Alla multiplayerservrar för WWE 2K Battlegrounds kommer stängas ned från och med 2026/7/9. Efter det kommer spelfunktioner som kräver onlineservrar inte längre att fungera. WWE:s värld blir ditt slagfält med ny och helgalen arkadaction där dina favoriter från WWE gör upp i häpnadsväckande interaktiva miljöer världen över. Tävla med dina vänner i dina favoritmatchtyper, däribland Steel Cage, Royal Rumble och Fatal Four Way, med massvis av överdrivna manövrar, specialförmågor och förödande kraftbonusar, medan Mauro Ranallo och Jerry ”The King” Lawler kommenterar kaoset! Är du redo för slagfältet? Brottare utan gränser! Låt mer än 70 favoriter från WWE göra upp i våldsamma drabbningar helt utan regler! Utför spektakulära manövrar och använd dina specialförmågor för att förgöra fienden medan ni brottas i interaktiva miljöer! Kämpa världen över! Följ Paul Heyman och Stone Cold Steve Austin i deras jakt efter nya WWE Superstars, i ett helt nytt läge där handlingen förs framåt genom seriestrippar! Spela som nya färgstarka karaktärer och tampas med etablerade WWE Superstars för att visa vad du går för. Sätt färdigheterna på prov och lås upp nya karaktärer och slagfält längs vägen. Slagfältet är ditt! Få en helt unik WWE 2K Battlegrounds-upplevelse med massvis av delar att skapa och anpassa helt egna karaktärer och slagfält med! Massvis av matchtyper Utkämpa strider i många älskade matchtyper med roliga nya inslag, däribland Steel Cage, Royal Rumble, Fatal Four Way och det helt nya läget Battlegrounds Challenge! Kämpa lokalt och online! Delta i onlineturneringar eller utmana andra spelare världen över om titeln som kung över slagfältet och överlev längst! Du kan även spela lokalt och krossa kompisarna! Digital Deluxe-bonus Gör ringen osäker med Stone Cold Steve Austin, dominera på SmackDown-vis med Attitude Era-versionen av The Rock och röj med Ronda Rousey. WWE 2K Battlegrounds Digital Deluxe Edition innehåller tre versioner av varje Superstar samt förbeställningsbonusen Edge. Dessutom ingår 1 100 Golden Bucks, så att du kan låsa upp andra Superstars and Legends från WWE.