Lae'zel's Champions of Renown spelpaket
Varje champion kommer upplåst med 16 Gold Champion-kistor fyllda med deras utrustning. Vi har också packat ner ett exklusivt Familiar & Champion Skin för Lae'zel, samt två veckolånga drycker som hjälper dig att påskynda dina framsteg! I det här paketet: - Inkluderar basspel - Låser upp följande Champions: Gale (Seat 1), Lae'zel (Seat 2), Karlach (Seat 4), Hew Maan (Seat 8), och Nordom (Seat 9) - Ett exklusivt skin: Persistent Lae'zel - En exklusiv Familiar: Sphynxkatten Snuggles - 80 Gold Champion-kistor 16 Gold Gale-kistor med 2 Guaranteed Shiny Equipment-kort 16 Gold Lae'zel-kistor med 2 Guaranteed Shiny Equipment-kort 16 Gold Karlach-kistor med 2 Guaranteed Shiny Equipment-kort 16 Gold Hew Maan-kistor med 2 Guaranteed Shiny Equipment-kort 16 Gold Nordom-kistor med 2 Guaranteed Shiny Equipment-kort - Två veckolånga Potions: 1 Potion of the Gem Hunter och 1 Potion of the Gold Hunter Skinn är alternativa utseenden för dina Champions som du kan växla mellan när du vill!