How to Take Off Your Mask Remastered
Lilia är en helt vanlig tjej som jobbar på ett bageri. Hon tillbringar varje dag tillsammans med sin barndomsvän Ronan. En dag upptäcker Lilia att hon har krympt. Dessutom har hon fått kattöron och en svans! Hon grips av panik, hoppar ut genom sovrumsfönstret och springer in mot stan. Den första hon möter är stadsvakten, hennes bästa vän Ronan. En dag upptäcker du plötsligt en ny sida av din partner som du aldrig sett tidigare. Vad är sanningen bakom masken? De bär alla på hemligheter. Maskerna "Storasyster" och "Flickan Luccretia" som hon bär. Maskerna ”Lillebror” och ”Stadsvakten” som han bär. Vilken mask tar de av först? Innehåll: * Söt visuell novell med underbar anime/mangakonst. * Japanska röstskådespelare. * Ledmotiv och design från originalfilmen.