Autumn's Journey
Ishtera är en sagovärld där två folk lever sida vid sida: drakfolket, som funnits där sedan urminnes tider, och det nyligen anlända himlafolket. Auralee, från jordbrukssamhället Berri, drömmer om att bli riddare. Under en rutinpatrullering stöter hon på någonting oväntat. Efter en tämligen klumpig presentation avslöjar Kerr att han egentligen är en jorddrake. Han har inget annat val än att ta med sig Auralee på sin resa, där målet är att hitta ett sätt att återfå sin drakskepnad. Tillsammans med Ilmari, som också tillhör drakfolket, ger de sig ut på vägarna ... Innehåll * 41 000 ord * Röstskådespelare (i delar av spelet) * Tre möjliga slut * Massor av charm och bedårande karaktärer!