Ace Attorney Investigations Collection
Förbeställningsbonus Fem arrangerade låtar läggs till i spelet. Låtlista: - Confrontation - Allegro 2011 - Confrontation - Presto 2011 - Miles Edgeworth - Objection! 2011 - Pursuit - Uncover the Truth - Pursuit - Uncover the Truth (No Intro) Gå till alternativmenyn och välj Arranged under Audio → Soundtrack för att använda låtarna i spelet. Du kan även lyssna på dem i sektionen Music Collection i galleriet. *Förbeställningsbonusinnehållet kan bli tillgängligt separat senare. Upplev båda Ace Attorney Investigations-spelen i en otrolig samling! Axla rollen som Miles Edgeworth, åklagarnas åklagare från Ace Attorney-serien! Lämna domstolen bakom dig när du i rollen som Edgeworth utforskar brottsplatsen, samlar ledtrådar och bevis och pratar med intressanta personer. Använd din list och det du upptäcker för att lösa kluriga men spännande fall med logik och slutledningsförmåga. - Båda spelen har uppdaterats med HD-grafik – med bland annat helt ny design på chibi-karaktärerna! Det går även att välja klassisk pixelgrafik för den som vill ha något mer retro! - Kvalitetsförbättringar har gjorts – bland annat tillkommer möjligheten att kunna välja kapitel, så det blir lätt att spela om dina favoritdelar! - Autoplay och Story Mode har lagts till. Autoplay spelar upp dialoger automatiskt, medan Story Mode löser även de klurigaste pusslen åt dig – perfekt för den som vill luta sig tillbaka och njuta av en spännande historia! *Du kan aktivera eller stänga av Story Mode när du vill. - Ett galleri med mängder av roligt bonusmaterial ingår också! Se illustrationer och karaktärsanimationer, samt karaktärsdesignskisser och mer därtill! Lyssna på spelens bakgrundsmusik eller njut av de vackra orkesterarrangemangen! - Spela spelen på engelska, franska, tyska, japanska, koreanska samt traditionell eller förenklad kinesiska!