Oddworld: Munch's Oddysee
Oddworld: Munch´s Oddysee gör Oddworld till verklighet i full 3D. Du hjälper Mudokon-mästaren Abe och hans Gabbit-partner Munch i Oddworlds tredje äventyr där häpnadsväckande mentala krafter och andra speciella färdigheter används för att ge igen och återkräva de sista Gabbit-äggen som konserverats i en burk gabbiar.