Deadliners
Reglerna är enkla. Varje spelare kontrollerar en linje på spelfältet, och har ett visst antal bilder och rensar tillgängliga för användning i strid. Deadliners har 5 olika spellägen, allt från singelspelarutbildning till 4-man-action. Gratis för alla (2-4 spelare): - I detta spelläge tävlar spelarna mot varandra för att göra poäng varje runda. Varje spelare kontrollerar sin egen "Deadliner" och kan manövrera när man skjuter och dodger fiendens spelare. Spelare kan välja att slåss ut det på många olika kartor och med antingen krympning eller mörkläge alternativen på. Fånga flaggan (Team 2v2): - Klassiskt fånga flaggan med en Deadliners twist. När du dör hela din "linje" tas bort direkt från kartan, rensar du vägen för andra Deadliners att passera. Gå för olika taktiska beslut med din lagkamrat i en kombinerad ansträngning för att fånga motståndarnas flagga och återvända till seger. Linehunter (3-4 spelare): - Jakt på linjen! När du dödar en annan Deadliner blir du "linjen", och du börjar vinna poäng. När dina motståndare förstör dig blir de linjen, och nu är det din tur att jaga dem! Detta läge är fyllt med åtgärd, och kan vara läget för att ta reda på vem som är den sanna Deadliner bland dina vänner. Överlevnad (1-4 spelare): - I Survival spelare hjälper varandra genom vågor av mål som hyser på kartan. När alla mål förstörs, kommer de döda spelarna respawn och en ny våg anländer. Kan du göra tillräckligt med poäng för att slå den ökända highscore? Detta spelläge gör Deadliners intressanta genom en kombination av färdigheter och verbal kommunikation mellan spelarna. Skicklighetsutbildning (singelspelare): - Trött på att förlora? Vill du slå dina vänner i den kommande månatliga Deadliners turneringen? Ta dina färdigheter i detta svåra spelläge, vilket är utformat för att förbättra din övergripande spelmekanik i alla Deadliners-spellägen. Utmaningarna kategoriseras för att inrikta sig på specifika färdigheter som att skjuta eller rensa utrymme i Deadliners arena. Bjud in dina vänner att ha det bra att spela Deadliners!