Truck Driver: The American Dream
År efter att din pappa, en berömd och respekterad lastbilsförare, gick bort beslutar du dig för att ta tillbaka kontrollen över livet och följa i hans fotspår. Din nya karriärbana är dock inte utan sina problem, då vägen till framgång kan vara både svår och ensam. Så spänn fast säkerhetsbältet och gör dig redo för nya äventyr när du ger dig ut på jakt efter den amerikanska drömmen!