APFTU
En förgrenande äventyrsberättelse som utspelar sig under en döende stads sista 21 dagar. Varje beslut du fattar kommer att ge form åt dina omgivningar och åt stadens öde. Men klockan tickar på och staden fortsätter med eller utan dig. Prata med alla, allt från kusliga politiker till kedjerökande anarkistiska barn. Arbeta med handel, umgås, utforska fritt och spela en viktig en roll i stadens hierarki. A Place for the Unwilling ger dig en givande berättelseupplevelse där spelarens val verkligen är av vikt. En originell struktur med en dos av Lovecraft, en kombination av ett enastående djupt berättande och utforskande i en färgstark Dickens-liknande värld med Eldritch-präglade mardrömmar.