Let's Sing Queen
Sjung solo eller dela scenen med dina vänner i medryckande spellägen och gå i det historiska rockbandet Queen och deras legendariska sångare Freddie Mercurys fotspår. Låt deras musik ta med dig på en resa över flera decennier. Få till ”Bohemian Rhapsody”, utmana dina vänner på ”Bicycle Race” eller rocka järnet till hits som ”We Will Rock You”, ”Another One Bites the Dust”, ”I Want To Break Free” och ”We Are The Champions”. - Stark spellista med 30 av Queens största hits, komplett med musikvideor i original - Sjung solo eller tillsammans med upp till åtta spelare - Sex spännande spellägen: Classic, Mixtape 2.0, feat., Jukebox, World Contest och Let’s Party - Klättra på topplistornalistorna online och ställs emot skönsångare från hela världen! - Ingen mikrofon? Ingen fara! Använd din mobiltelefon som mikrofon med Let’s Sing-appen!