REMATCH - ELITE EDITION (Pre-order)
Förbeställ Rematch Pro Edition eller Rematch Elite Edition nu och säkra din plats på planen – där spänningen aldrig tar slut. Exklusiva förbeställningsbonusar: - Spela 72 timmar i förväg: Bli först ut på planen – gäller både Pro Edition och Elite Edition. - Adopter-keps: Ett tack till vår community för visat stöd från start. Ingår i alla utgåvor. Dominera matcherna med Rematch Elite Edition, med lika utmärkta som unika designer. - 2 st Captain Pass Upgrade Ticket: Med dubbelt så många belöningar blir du dubbelt så cool. - Glitcher-skor: Kliv rakt in i framtiden med varje steg. Glitchar kan faktiskt vara snygga! - Blazon – AR-arena: Gör matchen till en fest med en snygg visuell uppvisning som firar varje mål. - Blazon Cap-keps: Mer än bara en keps – ett tecken på status, identitet och målmedvetenhet.