Anti Hero Bundle
Hjältar är överskattade! Det här paketet innehåller de här skurkaktiga spelen: Nefarious: Axla rollen som det onda geniet Crow i det här actionplattformsspelet. Sprid kaos i fem olika riken! Krossa hjältar i storslagna strider där DU är bossen! Släpp loss din inre superskurk! Reverse Crawl: Ett omgångsbaserat strategirollspel med högt tempo, där du leder en armé av monster och odöda skurkar i strid mot Red Queens så kallade ”elithjältar”. Innehåller ett lokalt PvP-läge, endast för Nintendo Switch. Underhero: I det här plattformsrollspelet har den utvalda hjälten misslyckat och en av den onda kungens underhuggare (du!) tar hans plats. Besegra fiender i tajmingbaserade strider och rädda Chestnut Kingdom från din ondskefulle chef Mr Stitches!