Unheard - Voices of Crime Edition
Unheard – Voices of Crime Edition innehåller originalspelet Unheard, en innovativ upplevelse där spelarna är Acoustic Detectives som undersöker brottsplatser genom att använda ett nytt fonetiskt instrument som gör att de kan höra röster från det förgångna. Rösterna de hör hjälper dem att identifiera potentiella misstänkta och att lösa mysterierna. Kan det finnas ett samband mellan fallen som till synes inte har något gemensamt? Denna utgåva innehåller även fallet The Lethal Script där detektiverna undersöker ett mysterium på The Peak Hotel relaterat till filmindustrin. Sätt på dig hörlurarna och kliv in i det förflutna. Använd rösterna för att återvända till brottsplatser, spåra upp alla som är iblandade och lös fallen. Men var kommer rösterna ifrån? Kan du lita på vad du hör? Och vad är det för mystisk tråd som leder från fall till fall? En unik detektivupplevelse Upptäck sanningen bakom rösterna från det förgångna. Kliv tillbaka i tiden när du använder apparaten för att tjuvlyssna på konversationer från brottsplatser. Alla ledtrådar, alla drag och alla motiv presenteras i ljudform. I stället för att bara styra en enda karaktärer behöver du bara lyssna på konversationerna och följa storyns utveckling. Använd informationen du får från att lyssna för att para ihop namnen med rösterna och lista ut hur allt (och alla) hör ihop. Kan du upptäcka sanningen? Berättelsebaserat och öppet mysteriespel Utforska storyn och pussla ihop det på ditt eget sätt! Förvänta dig inte att få ledtrådarna serverade på ett fat. Var i stället som flugan på väggen som observerar och lyssnar på händelserna. Vem som helst kan vara skyldig. Avgörande ledtrådar kan dyka upp när som helst och de olika karaktärernas vägar kan korsas när du minst anar det. Det är DU som bestämmer i vilken ordning storyn utspelas!