Curse of the Sea Rats
Curse of the Sea Rats är ett plattformsäventyr i ”ratoidvania”-stil med kärleksfullt skapade och handritade animationer. Ge dig ut på en episk resa med fyra fångar från det brittiska imperiet som har förvandlats till råttor av den ökända pirathäxan Flora Burn. För att få tillbaka sina mänskliga kroppar måste de slåss mot livsfarliga bossar, upptäcka hemligheter längs den enorma irländska kusten och slutligen fånga häxan som förbannade dem.